در حال بروزرسانی بخش آموزش هستیم...

راهنمای راه‌اندازی سرویس‌های V2ray در ios و مک

کلاینت Foxray ،V2box و Sterisand در iOS و مک گزینه های مناسبی برای استفاده هستند.

راه اندازی در V2box: آخرین نسخه اپ v2box را دانلود و نصب کنید. لینک سابسکریپشن را از حساب کاربری، بخش "سفارش‌ها" کپی کنید و تمام VPN های فعال در گوشی را غیرفعال کنید. در اپ v2box در قسمت config از بالای صفحه + را انتخاب کنید و اولین گزینه import v2ray uri from clipboard را بزنید. همینطور در قسمت settings برنامه، ویژگی mux را فعال کنید. در قسمت config از بین کانفیگ‌هایی که پینگ دارند انتخاب کنید و در صفحه اول برنامه گزینه tap to connect را بزنید.
جهت بروزرسانی لینک سابسکریپشن در v2box از صفحه اصلی برنامه ارتباط سرویس را قطع کنید، به صفحه config بروید و دکمه دو فلش دایره ای کنار اسم پروفایل را بزنید.

راه اندازی در Foxray: آخرین نسخه اپ v2box را دانلود و نصب کنید. لینک سابسکریپشن را از حساب کاربری، بخش "سفارش‌ها" کپی کنید و تمام VPN های فعال در گوشی را غیرفعال کنید. در اپ Foxray وارد قسمت Subscription شوید و گزینه + را بزنید. در قسمت Name یک نام دلخواه وارد کنید و در قیمت URL لینک سابسکریپشن را وارد و گزینه Add را بزنید. لینک سابسکریپشن را به سمت چپ سواپ کنید و گزینه Update را بزنید. به صفحه اصلی برنامه بروید و برای دو کانفیگ اول، آن را باز کنید و گزینه Mux را فعال کنید.
جهت بروزرسانی لینک سابسکریپشن در Foxray از صفحه اصلی برنامه ارتباط سرویس را قطع کنید، به صفحه subscription بروید روی لینک سابسکریپشن به سمت چپ سواپ کنید و update را بزنید.

راه اندازی در Streisand: آخرین نسخه اپ Streisand را دانلود و نصب کنید. لینک سابسکریپشن را از حساب کاربری، بخش "سفارش‌ها" کپی کنید و تمام VPN های فعال در گوشی را غیرفعال کنید. در اپ Streisand از بالا گزینه + را بزنید و گزینه import from clipboard بزنید.
جهت بروزرسانی لینک سابسکریپشن در Streisand از صفحه اصلی برنامه ارتباط سرویس را قطع کنید، بروی اسم پروفایل دو ثانیه نگهدارید و گزینه update را بزنید.

انتخاب زبان